Oh it's a gaybög

Så där då. då har man upplevt den värsta dagen på länge... Börja skolan. Jag skulle inte komma sunksvettig fram så bussen skulle föräras med ett besök. Missar precis mikn planerade buss och får springa till torget där nästa buss är sen=jag kommer till universitetet 1 minut innan vi börjar. GAH! jag smet in precis när de började. Tittar mig runt i klassrummet, vi är säkert nästan 50 pers och ingen bekant! eller? johodå! Malin Fredriksen! Hon räddade mitt liv. Lunchkompis! Underbart! Överlever föreläsningar och information och nollefaddrarna dyker upp... indelade i fyra grupper och sen ut på rundvandring och fika i Gläntan, de var inte så läskiga som de verkade.
Fick åka med Adde Boll och Gunnar hem! back to the gymnasium! Perfekt när man har skoskav och känner sig tattig.
Mot kvällen mot bussen igen, gick i god tid men fick ändå stressa. Jag är inte gjord för att åka buss. Mot Campus och nollningsfest med faddrar. Nollningsvin som de bryggt själva utblandat med sockerdricka... ja.. ett glas kunde jag väl få i mig. Och efter att vi kört rundor och presenterat oss och berättat vad vi skulle rösta på flöt samtalet lättare och nu var de inte läskiga alls utan riktigt trevliga. Då det bara var min nollegrupp där gick vi och anslöt oss till resten av klassen på en uteplats. Nu var vi dock iförda togor av lakan och pannband med våra namn på. Jättefint. Buss mot staden och promenad mot Nöjes. men nöjes var gaybögs och hade släpt in 10000000 ekonomer och inte hade de nog med personal så vi fick inte komma in. blöh tänkte jag och gick hem via Madeleine.
hehe... jag börjar 13.15 med mina föreläsningar de här två veckorna som jag ska nollas... en slump? nej, don't think so!
Nu känns det inte lika farligt att gå till skolan idag och cocktailpartyt ikväll.

min lärare håller på ÖSK :( GAYBÖG!

puss

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha! Kan meddela att det var bra på nöjes.. trots ekonomer... vad läser du? Kram Ch

Postat av: Oz

Hälsa din lärare att han verkar vara en mycket sympatisk man!

2006-09-01 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback