Släääm i öga!

I typ torsdags då så började det hela. Mina ögon blev lite röda, svulna, kliande och rinnande. Kanske bara linserna? Men nej då. Icke. Ögoninflammation, dåra. För jag kan inte bli lite lagomt snörvlig eller förkyld som normala människor, eller bli riktigt meget sjuk så jag hamnar på sjukhus. Körtelfeber och ögoninflammation är det som gäller för mig. Lite lagomt dålig så jag inte kan göra något riktigt kul, men inte dålig nog för att yra bort allt och inte vara medveten om allt det roliga jag missar.
  Sjukskriven för dagen har jag varit med läkarbesök och medicinuthämtning på schemat. Dagens höjdpunkt var nog Stefanies lilla inhopp för lunch och Foyle's war på tv om 5 minuter. mmm brittiska deckare. Jag brukar prata med en tant om dem. Hon tyckte att Barnaby (tisdagskvällen) är en redig karl. Så nu ska jag sätta mig där med mina små, svulna, röda rinniga ögon och en massa papper för slem och vätska från ögonen och försöka urskilja vem som är vem med min suddiga blick.
   Fråga: Hur igenkletade och uppsvulna är mina ögon imorgon när jag vaknar?

Jaja. två ljuspunkter imorgon också. Ledig och Madde ska komma och pilla på resan. Vi ska lägga upp en strikt turistrutt! fram med magväskor och hålfotsinlägg! Mot Tjeckien, Prag och evigheten.

Ikväll och imorgon är det Morrissey på nöjes. Men med mina ögon blir det inget :* gah why?
var det inte nog med feber på midsommar? NEJ!!! virus och liknande verkar inte ge sig innan jag är invalidiserad och ensam. Jag vill, har kanske egentligen inte råd, men jag jobbar och tar mig råd. Om mina ögon får droppar imorgon och blir bättre ses vi på nöjes. Annars ses vi aldrig mer för då sticker jag ut mina förbannade skitögon! Morrissey, Cissi och Jessica!!!

Puss

Irish blood, English heart
this I'm made of
There is no one on earth I'm afraid of
And I will die with both of my hands untied!


Kommentarer
Postat av: ALICIA

MEN LILLE VÄNNEN. HAR DU JOBBAT LITE FÖR MYCKET KANSKE* HM.. HOPPAS ATT DINA ÖGON BLIR MYCKET BÄTTRE FORT FORT FORT. OCH BLI INTE FÖR RÄDD FÖR DINA IHOPTORKADE ÖGON PÅ MORGONEN. DET ÄR LÄSKIGT MEN MAN FÅR TVÄTTA OCH TVÄTTA.
KRYA PÅ DIG MASSA *UTROPSTECKEN*
KRAMKRAMKRAM

2006-08-09 @ 14:05:48
Postat av: ALICIA

JAG VILL HEMSKT HEMSKT GÄRNA SES SNART. TROR DU ATT DET HINNS INNAN ER MAGISKA RESA? HIHI.
KRAMAR

2006-08-10 @ 12:18:56
Postat av: Anonym

haha, jag tycker det är så kul att du.. eh. nej, förlåt, fel sida. aaaww, poow widdle thingy!
är du frisk nu? och så bara drar du iväg. gah! då ba missar du ju inflyttnings/temafesten # 1 (there'll be plenty)

2006-08-11 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback