Jul

Jag är tillbaka, så att alla vet.
Julen har överlevts i alla former. Mellandagsrea i Malmö, granpåklädning med mamam (hon mifflade bara till allt) julbord med familjen, Kalle Anka, paket, gröt, choklad, Karl-Bertil, u name it!

47216-90
Mormor med snappsen!
47216-89
Simons nöje: att plåta folk som äter så att de ser konstiga och sneda ut. TACK!
47216-88
Julklapparna under granen! klämma på dem! nu! gör det! pappa ej nöjd :( mamma ej nöjd :( Jag och Simon mkt nöjda. mmm klämma paketen!
47216-87
Brysselkål, vegetarisk paté (patte), ananas, avokado och äppelsallad! och Hallands flädersnapps
47216-8647216-85
Simon under täcket, katt och mamma
47216-84
Simon sover längst in, sen sover jag, sen katten. Jag hade minst plats. Katten biter om den inte får som den vill, klia mig, mata mig, lek mig, sluta klia mig, flytta på dig jag ska sova i din säng, inte du. Bit bit bit. aaaaaw, my luvely cat! prrrrrrrr.


Kommentarer
Postat av: Isadora

Haha, det låter som en ljuvlig jul=) Kattskrället har fattar hur man skall leva hehe. PÖSS

2006-12-29 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback