Är jag bitter ska ingen få vara glad

Nej. verkligen inte.
Min fader, geniet, hade en kommentar till deet äckliga eventet imorgon(det är äckligt tills jag har ett lyckligt förhållande), det finns alla stjärtars dag, mors dag, fars dag, kanelbullens dag och gud vet vad för dagar, men ingen dag för bitterheten. En dag när det är legitimt att vara otrevlig och grinig. En dag när skiljsmässoantalet stiger och misshandeln ökar. En dag när alla får vara bitches. Vackert.

Universitetet idag, trevligt. Sen Stefanie, Adam och Josef. min far klippte sig lite och vi var en kortis till Molkom och OBS. mmm riskaka på OBS. allsång i bilen. Jag hes alla andra tinitus. Såg nya lägenheten 99% klar. Very nice, ohyes.

Tydligen så kan förlusten mot ÖSK förklaras med knark. Joakims expertutlåtande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback