Commieparty

Commieparty

Fick den av Vikotria. Det är en fest som jag gärna skulle gå på i alla fall.  Commieparty!

Vissa har en dejt till Alla Stjärtars dag då :D en mycket het och sexuellt stimulerande dejt. prrrr<3 Har jag tur kanske det till och med blit 2 dejter.

Minne: Alla Stjärtars Dag på Skoghall med Tomas, Snickers och maskros :D eller, ja det var planen men tror vi tittade på hockey eller film :D

Undrar om det bara är jag som är tjock i huvudet eller om det är alla andra som är konstiga. Jag klarar nämligen inte av alla små oskrivna social regler som gäller (främst mellan personer av honkön). Alla små signaler, blickar, suckar och hintar. Jag kan inte uppfatta dem alla. Varför kan inte folk bara säga det de vill ha sagt rakt ut. Antingen tiga och då tiga på alla sätt och inte mygla med kroppsspråk, Eller säga precis som det är rakt ut och inte komma med små, subtila hintar om att något kanske möjligtvis skulle kunna vara fel. GAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback