De senaste dagarna

I onsdags tog jag bussen mot Katrins hus med dippsåser, rödvin och badkläder. Vi åt, drack och inväntade badtunnans värme som dock lät vänta på sig. men när vi väl hoppade i den varma badtunnan var det mycket trevligt. Vi hittade också en stoor glasfalska med hjortronmäsk i Katrins källare som vi hävde i oss. Det var nog det äckligaste jag någonsin känt lukten av och smakat på. Icky! kom hem runt 04.30 efter en stilla promenad som slutade med ett samtal om Israel-Palestina med den blåaste mannen Magnus.

vaknade 10.00 och började packa, tyckte mig ha god tid på mig, tåget mot Hallsberg skulle inte lämna Karlstad förens 15.23... eller? kommer på att jag ska vara framme 15.23, kollar biljetten tåget går 14.06 tittar klockan: 13.30 inser att det är tight för jag är endast iförd morgonrock. Men jag hann till tåget, kom fram till Hallsberg och fick se Cissi-lägenheten, sen sprang vi mot tåget från Hallsberg och missade det precis. gah! tågsnubben såg oss springa mot honom men nej då, han bara skulle köra. så vi fick ringa på en konstig telefon och fick nya biljetter gratis. Mot Vagnhärad! fram kom vi och folken träffades. vi åt mat hemma hos Karin och åkte sedan till hennes folkhögskola. mycket trevligt. vi åt pizza, tittade på riket, träffade linda, hittade Lisa, handlade på ICA och målade. ÖSTSTATSHORAN! konst är subjektivt.

snart sista kåren, ever. sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback