Dig up her bones

Vilken dag! OS hela långa dagen, Sprint med guld och brons, slalom, curling och hockey. Sverige, vackert ibland, men verkligen bara ibland. Försökte verkligen plugga idag. Jag har läst allt men vet inte riktigt vad jag skall skriva, har lite lösa idéer men inget som binder det hela tillsammans, saknar den röda tråden.
Stefanie hade lite kris med en nyckel och kom förbi en sväng, Vi tittade TV, dansade och blev godissugna. Om man går när man äter choklad går det på ett ut och man behöver inte oroa sig om någon vikt eller så. Vi sprang även in i ett monster, ett Johannesmonster. Det blir Dömle nästa vecka, torsdag-lördag. Om de inte ska ändra sig igen och dola, det vet man inte så noga.




Observera att jag inte varit ute på ca 4 dagar ordentligt och inte heller mött en människa mer än Madde för träning så mitt hår är lortigast, glasögonen fläckiga och jag är antagligen svettluktande :D Ah, studentlivet med OS.

Kommentarer
Postat av: fröken struva

Yeah Johannes! Äntligen.
Som jag har väntat.
puss gulli

2006-02-23 @ 15:26:52
Postat av: Hannah

Vad glad jag blev över bilden med Johannes. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback