Fredag forts.

Fler bilder från gårdagen

Mer klagosång. Mödernet, Fädernet och broder väckte mig imorse, inte med fågelsång och frukost utan med skrik och spring i trappor. De skulle åka skidor och pappa skulle bort med sin kör och mamma var grinig och Simon var grinig och pappa provocerande lugn. Varför, VARFÖR kan de inte tänka liiite längre. bara inte skrika utanför min dörr klockan 08.50 en lördag. Hade jag gjort det=död. mamma skäller ut mig om min mobil ringer 10.30 en lördag om Simon sover. inkonsekvens...

Haha. Klantarsel. jag glömde mina nycklar hemma igår innan jag gick ut. Johannes fel, om inte han hade kommit och tagit sina nycklar hade detaldrig hänt, Jag var tvungen och ringa hem till parenteserna 23.40. Oops! my bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback