Hjärtdagen

    Idag var då dagen 14/2. Började med att telefonen (hem) Ringde 05.00. moromor och morfar från Inidien som inte riktigt kunde räkan tidszoner, så de ringe tillbaka 06.50. Sen kom min bror in på mitt rum och skrek om någon salva och vid 10 väcktes jag igen. Den gången dock av ett mycket kärleksfullt sms från Cissi.Tack!  En bra start på en fin dag.
OSguld x2. jävlar vad jag skrek. var hes i flera timmar efteråt. Erkänner även att jag grät. Jag blir lite nationell ibland.
Dejt med Viktoria 16.30. sprang även in i Sebastian och Kajsa. Vi hittade heta nattlinnen på Cubus och skulle bara kolla nagellack och deo på h&m. Viktoria är dock en uppviglerska och det slutade med deo, nagellack, mascara, linne och väska. Träffade syster 18.00 på SF och filmen Min frus förste älskare roade och pikade. Underbart i Lövsitsen. Madde och promenad avrundade en av de bättre dagarna som haft datumet 14/2.
nu=sexinspectors och godishjärtan. Kanske middag? eller bara nattmacka. chipsen ligger rätt tungt i magen.

puss



Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötnos!

2006-02-16 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback