Pain is temporary, glory is forever

I Fredags var man då på transaparty hos Tove och hennes länga av små rum. Isabelle, Daniel, Katrin, Pontus, Tove och jag. Det var fint. Jag blev Hitler :D med lugg och allt.



I lördags skulle jag upp 07.30 för att hjälpa Adam och Josef att flytta. min klocka pep inte, varför? Men jag vakande med ett ryck ca 08.10 och började klä på mig. Då ringde Josef och frågade om jag var klar. Han fick komma in och vänta lite, dricka en kopp kaffe och så. Sen bar det av till Rud, packa, Molkom, bära, Rud, mat, packa, bära, lasta, Molkom, bära. Mina armar är på semester idag. De har ont och vill inte vara med och leka alls. De gör verkligen jätteont i armarna. och musklerna slappnar liksom inte av. Är spänd hela tiden och kan inte slappna av.
Syster och Magnus kom på middag igår också. Alltid trevligt.

Nu skall jag tolka Saint-Just och Rbespierres tal före Kungens (Louis XVI) avrättning... mmm vilken söndag.

Partiledardebatt... Om borgarna vinner valet vägrar jag föda barn. Jag vill inte att mina barn ska gå i den skolan som borgarna förespråkar. Flyttar då till ett annat land som tillåter hemskolning. Jag vill inte att mina barn skall behöva uppleva betygspress redan i 3:an, inte behöva göra nationella prov och inte att de ska få betyg i uppförande. Jag tycker att det räcker med betyg från 8:an. Tyckte det var jobbigt som fan. Vill inte att mina barn skall bli sönderstressade. Nu är jag arg och ledsen. stackars alla barn och ungomar i skolan om de borgerliga vinner valet.

Kommentarer
Postat av: Christine

LAVLI! Men vad var Pontus utklädd till???

Postat av: Christine

förresten Testet.. fan vad roligt..=)

2006-02-20 @ 08:06:28
URL: http://christineo.blogg.se
Postat av: Isabelle

Haha! Fan vad roligt det var!! Jag snodde bilden på mig som Buck om det inte gjorde nåt?=) Take Care xxx

2006-02-21 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback