Sista Kåren

 Igår var det alltså dags. Lördagen i februari då den sista Kårenfesten skulle äga rum. Förfest hos Madde med Agnes och Stefanie. Vi kom till kåren runt 21.00 för att vara på den säkra sidan. Vi satt vid ett bord, drack en öl, hittade gratis mat, träffade Katrin och Tove. Vi tittade också på ett av banden som spelade. Kan dock lungt påsåt att jag har haft trevligare kvällar. både på Kåren och på andra ställen. Samtalet om materialism kontra idealism var i och för sig både intgressant och givande. Höjdpunkten kom väl när jag började blåsa folk. Jag upprättade vägtullar på Kåren och krävde folk på pengar då de passerade, de betalade! Fick 17:50:- i kontanter, otaliga små danser framförda och en hel del öl. Jag och Madde passerade Mohammed och Grönt och Gott där vi åt rullar, madde kebab och jag Falla fel. gott men starkt, sen hem och sova.

Nu börjar tiden rinna ut. på tisdag ska jag redovisa boken. jag har läst ca 20 sidor av 80... Jag måste fatta det också och redovisa för det. så nu skall jag hämta det engelska lexikonet och läsa tills klockan blir runt 19.00 och jag och Madde ska ner till F&S på KiBalans.

Jag vill göra någonting kreativt, jag har ett behov av att skapa. känna makten över materialet och slutprodukten.

Kommentarer
Postat av: Mads

du kan måla känslor på bark? :)

2006-02-07 @ 18:03:51
Postat av: Christine

chena! Länkar till dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback