Bobobidoo

Så började idéhistorian idag. Skönt med något stabilt och något som händer. kul med nytt folk. De är säkert inte lika farliga som de ser ut. man kan dock aldrig veta säkert. Ska dock ägna mycket av min tid åt böcker. om en vecka skall första boken vara utläst. Skönt att i alla fall börja med den på svenska.

Funderar på om jag orkar åka till Agnes eller ej. om det bara vore snöfritt och cykelvänligt, går jag kommer jag att halka, sådan är jag bara, och buss har jag inte råd med (trots att mina rysslandsfonder och östeuropafonder har stigit).  Vad mycket enklare allt vore med ett körkort. 

Har verkligen börjat tröttna på att ständigt behöva nervärdera mig själv och mitt liv. Är det bra är det fel. Varför ständigt dena tävlan i vem som har det värst? Varför är det bra att ha det dåligt? Lite väl mycket paradox för mig. Får sluta slumpmässigt surfa på helgon.net jag bli bara arg.

Imorgon kanske TV hos Madde, eller kanske en fika.

En sommar kommer snart, Grekland med familj, resa med Madde till äventyr i utomlandet, vart är inte viktigast, det är vi. Augustibuller med Cockney Rejects, Viktoria: följ med och få potatis kastad på dig, Sofie: vad sägs om pizza mitt i natten? 17 april fotboll med Agnes, Stefanie, Kruse, Joakim, Johannes och resten, det är saknat. Även studenten som leder till att älsklingar försvinner till militären :*

och sen då, vad händer sen?

Fragglarna Fragglarna är den totala glädjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback