Mordoffret

Mordoffret
Min mor skulle vara "snäll". så lyder hennes verision. men se så eländig och mobbad min fd fluffiga och rosa morgonrock ser ut. min mamma har dödat Fluffy och förvandlat den till ytterligare en hård och stel morgonrock i mängden. den var så varm, rosa och mjuk men nu är den fuktig på en galge och sen kommer den att vara lika hård som alla andra handukar i detta hushåll.
Jag skall ringa till Evelyn (den jobbiga amerikanskan i äntligen hemma) hon vet säkert hur man fluffar upp mördade handdukar.

Morales äntligen president i Bolivia, inte en dag försent, han svor presidenteden för bara någon timme sedan. nu kanske det äntligen kan bli lite ordning i Sydamerika. Om inte ytterligare en "militärkup" sker. skulle dock inte vara helt förvånande. USA tenderar att ha något emot demokratiska presidenter som ifrågasätter dem. (Chile)

Bokus förösker lura mig. de har en lägsta prist garanti på studiemedel. vissa av mina böcker var billigare på adlibris än på bokus. orka bråka? skiljer ca 100:- det kan det vara värt.

nu=riskakor, skinka, tomat, te och en britisk film på SVT, Baskervilles  hund.

Ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: Christine

haha! Din morgonrock ser ut som en hjärna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback