Jag är inte neger jag är GRÄK!!!

Mohahaha!
Nu är ni allt bra nyfikna vad? hehe
den stora frågan alla ställer sig är väl: HUR brun är Susanna?
svaret är väl att ni i skitsverige har haft det nästan lika varmt som jag och jag hatar er alla för det!
Men Grekland, Karpathos, Lefkos, UNDERBART! Tänk Kos och sen den raka motsatsen, inget disco så långt ögat kunde se, en EN souverrnierbutik, En biluthyrare (Nikos), man hälsade på folk, visste vem som var släkt med vem (alla släkt med alla), UNDERBART! Ett litet aber bara... TYSKARNA!!! devrgfhjagrjkl TYSKAR!!! De la sig fel, hade 500 barn och barnen sprang och hälde vatten omkring sig och ja. gah!!!! BARN!!! TYSKBARN!!! Och ungar greker! myohmy, "jag vet, vi ställer oss 20 meter ifrån varandra på en strand fylld av turister och småbarn och sen skjuter vi hårda bollar utan kotroll mot varandra" "ja! DET GÖR VI" BWAH! men klart vatten och vit sandstrand, hur skulle man inte kunna bli förälskad? Grekland, aaaw, yes, mat, bad, sol, retsina, getter, katter, katter, katter. ohja! Bilder kommer när sladdar och kameror finns i på samma ställe (2-3veckor). Det är svårt att beskriva denna pitreska familjära lilla fiskeby och de bergsbyar som låg i omgivningen. Det måste upplevas!

Obehaget med att resa bort så här länge är att man aldrig vet vad som har tattat till sig under ens frånvaro. Vilka som har börjat hata vilka och vem som har lärt känna vem. Men det är upp till djungeltrumman att trumma mig i örat nu.

Nu ska det badas i Skåne, Lursjön vid Hästveda! det ni!

om någon undrar kommer jag hem på söndag. börjar ju jobba måndag 07.00. GÖTT DÄ!!!

ångesten: missar antagligen augustibuller, det ser bara mörkare och mörkare ut och det gör jätteont, läste om Arvika i tidningen på planet hem och blev argast! JAG VILL INTE JOBBA!!!



ok, jag erkänner, jag har saknat er lika mycket som ni har saknat mig... men berätta inte för gaybögen!!!


haha, VM-finalen avnjöts bakom italienare! vad mer kan man begära?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback