The week that just didn't want to end.

okej. så här var det då.
Kom hem till sweet Karlstad för en vecka sedan och kom hem till kära egna sängen, den har saknats lite. jobbade måndag 07.00 till 12.00... TRODDE JAG! men jag har fått fel schema, jobbade måndag 07.00-16.00 och går helt andra turer och tider mot vad jag hade trott. blöh! fick reda på att mitt götta schema var 75% och jag skulle gå 100%, jaja, Ledig tisdags med fika, onsdag jobbade kväll, torsdag och fredag jobbade dag 07-16. Fredags morgon fick jag en morgontur som bara fortsatte in absurdum, DET BLEV ALDRIG LUNCH!!! men jag fixade det. käns bara inte kul och bara hoppa in skrika heja, rycka upp folk ur sängen, värma ngn form av frukost, släta till täcket och sen springa igen. Jag har rullat hår, rakat hakor, tvättat, städat, bäddat, duchat, klippt naglar, matat katter, röjt i diskberg och ja... Gött med helg kanske ngn tänker men ikke!!! lördag 11.00 TIMMYS! slutade 12... eller a 24.00 13 timmars jobb det då! Ska vara där 11 idag också, men idag blir det inga 13.00 och det är molnigare :D för igår var det djur! som min lilla lillebror skulle ha sagt!

Jag hade faktiskt ett liv en gång i tiden, det kanske är svårt att tro, men så var det.

okej jag har inte BARA jobbat, men nästan, hann med en seglats i torsdag och släpade med mig en Madde och en Stefanie, vet inte om de var rädda för situationen med båt och vatten, eller de blöta badgossarna Johannes och Rolf. I fredags var jag med Madde och träffade hennes klass, mötte även min egen klass... eller ja, Pontus och Kat med tillhörande Magnus, en mycket kort stund. gah! ständigt denna trötthet.

sen att det är 28 grader i rummet när man ska somna runt 01.30 trots öppna fönster, det är en annan sak det. Nu mot Timmys igen och på måndag börjar vi med tanterna igen.

vi ses på andra sidan

puss

Kommentarer
Postat av: jokkä

Nu har jag med en blogg, yay.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback