I shop, therefore I am

Ingen vaktade mig så jag rymde. först ringde hemtjänsten så jag fick skriva på papper och fixa schema, info och allt. Fotas ska man och informeras och delegeras. Sen svängde cykeln till stan och det blev dyrt. Skulle köpa något nytt till imorgon och fredag NÅGOT nytt, typ EN klänning, skor, tröja eller kjol. Men det gick ju, såklart, åt helvete. Vem är förvånad? Once I pop, I can't stop. Kom hem med två klänningar, ett halsband, ett linne och ett par skor. En svart-vit-blommig klänning från hm, en som jag redan har i rödvit. Ett svart linne från Åhléns med döskallar på, en svart klänning från Åhlens (svindyr) en järnpil som halsband från glitter (jag tycker då ej om Volvo eller kämpar för männen utan håller bara på LagET) ett par röda skor från Din sko med klack också. Sen tog jag mig hem ASAP innan mer pengar flödade. Nu ska jag jobba mest på Timmys så jag inte går i personlig konkurs. mmm nya prylar prrrr

Snart ska min lilla lillebror på bal, 9:ans bal. aaaw. i kostym och allt. sweet.
Jag ska fortsätta att läsa om bönderna i Sverige. Det är riktigt intressant! Opponering morgens. gaaah! nervös. sen ska jag hinna med så många studenter som möjligt.

Puss  
               

Kommentarer
Postat av: Christine

Koranen ja.. här kämpar vi på! Ses imorgon

Postat av: Madeleine

bad girl.
BAD GIRL!

2006-06-07 @ 21:56:09
URL: http://mads.blogg.se
Postat av: Anonym

för vi har opponerat, för vi har opponerat, för vi har opponeeeraaat..
fy fan vad vi är bra!

jag vill också ha ett döskallelinne.

2006-06-09 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback