Klagosång

    Jag är svensk, alltså är det legitimt att klaga.

I mitt rum är det pissvarmt som fan. Har solen rakt in 90% av dagen. Det var 28 grader inatt när jag skulle sova trots öppna fönster och markiser nerfällda. När jag vaknade av att ngn pitt ringde bror trodde jag att jag skulle kvävas, fick dödsångest, psykbryt och panik och vra tvungen att ramla ner ur sängen och säla mig bort mot dörren för att andas i springa mellan tröskel och dörr. Värsta brandövningen!!!

Mina fötter gör FORTFARANDE ont efter de heta röda skorna och Timmys, Man ser FORTFARANDE märken efter remmarna från de röda skorna och böjer jag lite på min stortå rinner det blod!!! BLOD!

Jag har bränt min mage. Fått fula linjer efter bikini då jag ej kunde sola som jag ville då det vimlade av pittiga hockeyspelare i grannens trädgård.

Fotboll. Sverige är pinsamma och Degerfors kommer jag inte kunna se fören i typ september pga jobb och bortresor.

Jag kom åt ngn knapp på datorn så all text på skärmen till helgon är giganstisk och passar pensionärer och andra halvblinda.

Förkyld! (tove och viktorias fel)

Finns bara en sak man kan göra en dag som denna! Segla på böljan blå, bee a true pirate! ARGH!!!!
Men Rolf vill bara sova. Vilken Gaybög!!! Jag vill segla NU! det är vaaarmt, men han vill bara sova. blöh!

Nu bränt mig ännu mer, jefla sjön.

19.00 temperatur i rummet: över 30 grader. Jag kvävs. bokstavligen kvävs. gah!!!

Jag har nog tagit på mig lite mycket i sommar. Fram till midsommar är allt lungt, sen midsommar, timmys, skåne, Grekland, hemtjänst och timmys korockar, och Buller. ALLT krockar och pittar sig. Nästan ingen tid hos mormor och morfar känns mkt dåligt, det är sommar hos dem. missa buller för hemtjänst och timmys när clockwork och cockney rejects och dia psalma spelar? nej! men missar redan massa helger hos Timmys, dåligt. gah!!!

Pisspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha! i know the feeling. jag sover övht inte om somrarna jag! jag har dessutom ingen möjlighet att fälla ner persienner så all sol inte kmr in, och skulle jag drista mig till att öppna fönstret skulle jag bli invaderad av fler mygg än det finns invånare i forna sovjet!
själv har jag också misshandlade apostlahästar - mitt blåmärke på vaden (följt av inte av denna världen-svullnad) är MONSTRUÖST, i tell you!
och så säger du att DU skulle vara FÖRKYLD! jag kan bara stanna inne för att jag mår så hemskt. kan inte göra NÅGONTING. helt invalid. mm.
men jag kan iaf överträffa dig i klagan, fast det bevisar ju bara hur OTROLIGT SYND det är om mig.

2006-06-12 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback