Latest news

Fredag: grill på udden. ALLA var nästan där.
Therese: Pontus, heter du Fahlén i efternamn?
Pontus nickar
T: och du gjorde inte lumpen va?
P:skakar på huvudet
T: Från Kil
P: Jaaa...
T: då var din kusin ihop med min syster!! Vi "kände" varandra för 16 år sen typ.
då ville jag gå hem typ. SLUTA KÄNNA VARANDRA!!! Inavelskarlstad! alla känner alla. blö!
Lördag: Sol med solen Ciss, musik från mobilen och en mkt kladdig glassupplevelse. Jobba natt med Mohammed, hemma runt 04.10 sömn vid 05.00
Söndag: 08.00 IKEA lockar och 3 timmar orolig sömn ÄR nog, spec när man sov HELA 5 timmar natten innan. (det där med att jag skulle behöva 8-10 timmar/natt.. pffft) Mot IKEA och shopinghimlen. Mor och far köpte hyllor och bord till vardagsrummet och de givna sakerna som onödiga ljussaker och servetter. Jag köpte tre kaktusar och krukor till dem, ljuspryttlar, en glasburk som var charmig, bokstöd och ja... inget mer tror jag. Duktig konsument. Konsumentfriden 10.15 en solig söndag var underbar men inte evig. Köttbullar avnjöts och hem kom vi och jag var speedad på sömnbrist och monterade ett soffbord och en bonde-bokhylla helt själv och hjälpte far med en bondehylla. När jag var nästanklar och var svettig och hade ont i händerna av allt skruvande så kommer min far på att han faktiskt äger en skruvdragare. En liten surrande maskin som hade kunant bespara mig smärtan i händerna. BWAH!!!! jaja, jag sov ganska bra efter det.



Måndag: ett möte som aldrig blev av (!?) och grill med trevligt sällskap.
Tisdag cykeltur under regntung himmel med MadelEINE dåra (alla har dyslexi och ingen kan stava namn, minst de som fotade) och sen mot Våxnäs, Viktoriapalatset och Sessan - divahunden som var rädd för vatten som Viktoria passade.
Fotbollen sågs igen på Koriander. Allt i stan var reserverat och på Arena fick man bara sitta om man skulle äta (Vitlöksbröd för 50:- nej tack!) Rolf, Johannes, Boel, Kristoffe roch Camilla var med. Camilla hade målat en svensk flgga i ansiktet (på McDonalds kanske?) och åter skrek alla fulla killar så fort bollen var på offensiv planhalva mer eller mindre. myohmy. lungnerräj! Kebab fick vi oss också!

inser att det är så att jag drar till Grekland om en vecka och en dag. att det är midsommar typ i övermorgon och att sommaren snart är över. För, som min alltid så positive fader påpekade, idag vänder det och vi går bara mot mörkare tider. Snart är vintern här och allt vad det innebär.

Haha, Karlstads universitet välkomnar sina sökande studenter med ett par oranga solglasögon! haha. skitfula men en kul grej. Jag ser ut som bussarna i solstan!

Jag har återtagit mitt rum också. inga dammiga fotoalbum eller puzzel under sängen, inga stolar ivägen men heller ingen het TV att slöa till i sängen. Nu måste jag gå ner en trappa till vardagsrummet igen :(:( man kanske kan bära upp den på rummet efter Grekland när jag jobbar och familjen är i Skåne, mohaha!!!

"Att försöka glömma är det bland det med energi- och penningslukande som finns, vad man än använder för metod. Inte ens kopulera är gratis, någon måste alltid stå för frukosten morgonen därpå."
Jag är åter bland de skönlitterära böckerna och nu kan ingen ta dem ifrån mig! mohaha


Kommentarer
Postat av: snuttan

jag vill inte att du åker till grekland, ditt as! sluta dissa oss! (vilken konstig uddesfest det var.. helgen därefter var också KONSTIG och dum men fan vad göttans det var med timmystallrik :) och all glass sen.. argh!)

2006-06-21 @ 22:19:22
Postat av: Klara

skjuta var tredje, tredje, tredje? nu fattar jag noll, noll, noll. Men allbäck det blev det blev det blev. synd man inte satte lite slantar slantar slantar...

2006-06-22 @ 11:52:46
Postat av: Alicia

plattkatten!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback