Rape

    Igår var en mycket intensiv och underbar dag. upp 05.30 (!) jag har gått och lagt mig senare än så (eller tidigare beroende på hur man ser på det) Iväg mot hemtjänstlokalen vid 07.00. En kopp kaffe och träff med "kollegorna" sen begav vi oss iväg på cykel. Klara är inte ett stort område och vi rörde oss mellan ungefär 5 kvarter, göttast! Tanterna vi besökte var jättetrevliga och söt. De var så tacksamma och trevliga. Vissa piggare än andra och mer lättpratade, andra förvirrade eller halvdöva. Men en mycket fin katt träffade jag. Tror jag kommer trivas ypperligt där. SKa dit måndag och gå kvällen, bävar inför första rundan jag ska få gå själv, men det fanns mobiler som amn kunde ringa på till de andra som jobbade. Inget jag inte klarar.
  Fick gå runt 15.30, hem, tvätta bort gamlingslukten och invänta Pontus lilla röda bil med Tove och Oskar i. De kom från Åmål där de befriat en slav av kapitalet från hans bojor på kyrkogården. Mot Degerfors där ett derby skulle utspela sig. Tifo bestående av små rosa hjärtan (de var rosa, ej röda) kastades och var fula men de vita plast"skynkena" med röda stjärnor på var riktigt snyggt. Ett tidigt mål för hjältarna! gött som bara den, kunde dock inte låta min skeptism vara utan talade med baben Stefanie om att jag trodde ÖSK skulle kvittera på ett mongosätt i slutet, få lååång förlängning, domaren på sin sida och vinna med 1-2, Stefanie tippade 2-0.
tyvärr fick jag rätt. omkring 80:e minuten och 1-1 är ett faktum, domaren blir galen, blind, berusad och lämnar planen för att läsa en bok och blåser när han tycker sig ha varit tyst ett tag och efter 3 +minuter blir det självklart 1-2. Länge sedan jag varit så arg, jag bara gick, tror Stefanie sa hej då när de gick mot tåget men vet ej, jag avr upptagen med att skrika på domaren och vibrera av ilska. När jag gick mot bilen tror jag att det är möjligt att jag krossade 50 barn och dödade penisonärer med min arga aura och onda blickar. Jag demolerade äve en gräsmata när jag rev och sprakade omkring mig. I bilen hem fick jag en pubertal hämnd när ajg genom bakrutan utförde ett gestkrig mot ett gäng ÖSKare i bilen bakom. Uppfann nya obcena handgester som jag tyckte de förtjänade.
   Väl i Karlstad satt vi hemma hos OSkar och spelade frågekortsspel av något slag. Det var en del konstiga frågor men kul i alla fall.
   Snart ska min uppstas vara inne och jag är typ klar men Conny svarar ej på mail! gah! what to do???

Imorgon jobba Timmys. Wiiie!

(skulle berätta för min far om fotbollen när han kom hem på lunchen och blev arg igen och hade sönder lite papper och skrek lite. Jag behöver nog lugna ner mig lite och inte känna så mkt för Degerfors)

puss

Kommentarer
Postat av: ÖSKar

Bättre lycka nästa gång!

2006-06-03 @ 13:59:02
Postat av: tott

den beryktade kommentaren! så har man alltså sett den. håhå.
ja, om JAG så lätt flammar upp och medverkar i mobbning av ett lag jag inte hatar eftersom jag inte håller på det laget jag verkade hålla på, så borde DU svalna ner dig.

2006-06-03 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback