Saknad

    Så var det genomfört.
Jag har plockat ur min piercing i ögonbrynet. Den har suttit där i fan fyra år typ. Fick göra den efter resa i Turkiet. JAg ville hennatattuera in ACAB men fick inte för mor och far, så jag fick pierca ögonbrynet istället. Vet inte hur de tänkte då henna försvinner efter 2 veckor men men. Gjorde den tillsammans med Pernilla, baben, hon piercade ploppen i örat (Kommer ej ihåg vad det heter trots att jag också har piercing där)... Varför kan man fråga sig, har en sådan sak tagits bort från mig. Av flera anledningar. Den var inte snygg längre, den höll på att växa ut och slets ut av saker som fastnade som kammar, handdukar, tröjor och annat. Till sommaren när jag jobbar i hemtjänsten skulle den ha fått försvinna ändå pga smittorisk.
   Men inget ont som inte har ngt gott med sig. En piercing i ögonbrynet mindre lämnar plats för ngt nytt :D Vi ska bara sluga ut vad. Jag är sugen på tungan. Hör hur alla tandläkare kvider men jag tycker det är snyggt. Mamma skulle dö. hehe... Vill int eha i läppen, jag skulle så mongo ut, Viktoria: Vad hände med boobsen??? Naveln inte riktigt min grej, dock finns det mkt fina smycken för navlar. hmm tattuering? kanske kanske...
   jag slugar vidare med en stor svart tyngd av saknad i magen.

Puss

Kommentarer
Postat av: tövchen

bulleribång, bly och betong.
din lilla krake, men vi var vana att se dig utan den ändå eller hur? tröst? nej..? men du, tatta dig och jag tattar mig, vi kan tatta oss tillsammans (det vore inte första gången direkt..) I GOT PLANS ja jag är riktigt söögen på att bläcka ner nästa arm yes.

2006-06-05 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback