Sjung om studentens lyckliga dagar

    ... låtomoss fröjdas i ungdomens vår!!!

Torsdags upp jättetidigt för uppsatsopponering, gäsp. Allt gick ganska bra, Conny kanske tycker om sin egen röst lite mycket i min mening. Hamnade i en dispyt med handledamannen om en grej jag bett om hjälp med utan att få det. gah! ilskan var abnorm och total. Han gav sig aldrig heller. blööh. fort med bussen mot SÄG, vinkade till Joahnnes på lastbilen, hittade ett stycke Stefanie och drog in till staden och lunchade på Waynes, Madde anslöt också. Blommor inhandlades och vi tog oss mot Rud, fick reda på att det var för sent, så vi väntade på studenten vid kyrkan, efter en stund var Madde tvungen och gå men Josef kom till slut på motorcykel och blomma hängdes. Hem och iväg till Henning, mycket trevligt och fint, snabbt vidare till Rolf. Ett pressat schema som inte fick överskridas! Smörgåstårta och champagne och sen snabbt vidare med cykel till Torun, en kort sväng där och in till staden, plockade upp Stefanie igen och vi begav oss till johannes. Vi fångade honom i dörren men äntligen hade jag tid att sitta ner och äta. Inga fler tider att passa. Efter ett tag bega Stefanie och jag oss ner mot staden där vi anslöt Pontus, Imelda, Tove och Katrin vid teatern där allsköns anddra pcka hade slagit sig ner, bla en tvättäkta hippie. blöh.Stefanie insåg hastigt att hennes buss gick om 10 min och hon försvann men ett stycke Joakim anslöt. Efter en polisraid försvann nästan alla och vi blev sist kvar, mot centrum, madde, krogarna och mat. mmm grönt och gott. Rolf och Johannes en sväng också och upp till kyrkan där maten åts upp och Jaime sågs. Elin ramlade ner en sväng också. Efter ett meningsutbyte med några allt för glada studenter kom polisen och bad oss skingra oss, hem för sömn.
   Fredag '= AJAJAJAJAJAJAJ!!! i föttena! SMÄRTA!!! Kristin blev klar lärare så hennes anhang invaderade huset, mycket god mat, fina presenter och tal och trevligt sällskap. en incident med broder senare och jag sov gott. Idag jobbade man Timmys med Stefanie, nice som bara den... förutom de 100 grader som blev då det var årets varmaste dag. Hem, halva fotbollen (PINSAMT!) och mot Viktorialandet. Hannah flyr till Skåne och vinkades av. Jag begav mig in till staden igen och slöt upp med Tove och Pontus på Arenas uteservering. En mycket lyckad kväll om man får säga det själv. En trevlig servitör, cider och jordnötter. vi har nu budgeterat vår sommar efter vem som får pengar när. Nu Pontus skatteåterbäring, sen Tove och sist jag med hemtjänsten. Vi bjuder varandra och oss själva på trevliga kvällar i nattens värme och i goda vänners sällskap. Borde vi inte hyra ut oss? " vill du ha en toppenkväll? ring oss så kommer vi och är bra!" Imorgon lungt och ännu mera lungt. städning blir. Bort med alla gamla lortpapper om Koraner och idéer. blöh! Nu är det sommar och jobba som gäller! Grekland och segling! Degerfors och annat galet!

ps. min syster är förlovad med Magnus. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!! självklart i hemlighet och till häst! prrrrr. LOVE!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback