Don't ya?

Well well. Tisdags, föreläsning, jag anmälde mig som objektiv läsare tills på torsdag, jag är en idiot. Hur kan man ta på sig att läsa när man inte har tid? Sen blev redovisningen som den blev också. Hehe, "syftar du på Sartre?" "Nej... Inte direkt..." Adrian, tro inte på mig, jag tänker inte. Fika med flicksen. Torsdagen innehöll bio, Ingenstans i Afrika. Judar som flydde till Kenya. (så orenrasigt det kan bli :D) Sen hem till Oskar för den traditionella "lyssna på skum musik"-kvällen. Trevligt även denna vecka med en liten detalj, David var med. David var min förebild för en ren och god människa, man han... han... RÖKTE! Han är alltså mänsklig. läskigt. Kom hem senare än beräknat och vaknade allt för tidigt, 5 timmar är 3 timar för lite sömn.
Men upp, träna, dola och CYKLA! :D nu är det lite vår, för jag har cyklat. Stefanie hoppade upp i mitt rum och vi pyntade oss och drog till Emma där vi spelade fia med hutt. what a game! Tittade även på kort, bla mig på hästen på studenten. Vackert. den lilla gula hästen utanför Pressbyrån som jag besteg och red framför filosofiläraren. Linnéa dök också upp, mot Nöjesfabriken och Håkan. Cissi var där, björn med, alicia och mannen, Agnes med mannen, dock var mannen borta när jag ville titta på honom. Anders var också där i en bar, helt random. Man går för och klunka vatten och klart man hamnar brevid honom, värsta turen liksom. Sen gick alla hem när Håkan drog från scenen utom jag och Emma, Vi sprang in i Robin och Micke. Micke itta 100:- som vi köpte öl för, tack Micke! sen gav vi också upp och det hela stängde, hem och sov!
I morse kom mamma in och satt på mig tills jag följde med till Sunne. Nu har jag åkt skidor även i år. Nu är jag jättetrött, har plugat nada, är hungrig men också glad. Mot maten, bunkern och evigheten!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback