Lökfascism och dans

I onsdags skulle det ske, matlagning hos Katrin med sötklassen. Inledde med att inte kunna cykla då cykeln var på operation (ska hämta den idag) och att pappa fick köra mig till ICA, inhandlade ekologiska tomater och hoppade på bussen med Pontus, senare plckades även Tove, Oskar, Björna och Anders upp. Maten skulle påbörjas men Lisa(?) hade köpt rödlök, tydligen så blir rödlök mjukt och beskt så Anders, kocken, och Björn gav sig iväg i bilen. Tiden gick och ingen gullök kom. När den äntligen kom visade det sig att folket inte hittade i K-D, de skulle till Bergvik, hamnade i Skoghall, såg Softbar, körsde runt halva staden, såg Yngves danskurser och hittade slutligen tillbaka. BRA! Soppa kokades, Chili, lök, tomat, morot, ruccola, parmesan, crämfräs, bröd och kakan. jättegott, kryddigt, men saknades inte något litet? Borde det inte varit lite.. hmm, rödlök i? Fler folk anslöt, Samir med vänner och Daniel. Efter maten blev det dans eller ja. skulle ut men blev fångad för en vals till "bara om min älskade väntar" vi dansade även runt till Janis Joplin och Oskar hade en liten sesion med en grön näthatt och ett rådjurshuvud. Efter ett par timmar kom även Hjortrondrickat fram. God damn it >.<! Ett gossedjur blev även sexuellt antastat. Promenad hem, en omväg togs och jag bor verkligen jättelångt från Katrin. Längst bort. Sömn kring 06.00 och upp 11.00 och iväg på föreläsning. Inatt har jag sovit nästan 12 timmar. jag är bra.

Ikväll.. LIPTONES!!!! Jag ska styra saker nu, träna med Madde, ringa folk, rädda cykeln och gömma pengar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback