meow

I tisdags lämnades den stora tentan in, klar? nej. ett evighetsarbete som potential att växa och ta över världen. Fika på torget, semla med Madde och Stefanie. Isabelle med  bakom disk! Josef hämtade oss och mot Molkom och evigheten med mat för ett helt kompanie. Maten snabblagades, tacos, och sen kletades det med lermasker, anisktsmasker, naglar och gud vet vad. men min hy är säkert jätteglad.

OBS! jag fick stjärtmassage av en bög, tolkningen är fri.

Sömn under en sovsäck byggd för att klara -20 grader mer eller mindre. SVETT!!! och stefaniestön.
Upp 07.00 och bil in till staden med den arbetande josef, adam, benny och adam sussade sött vidare, de små bastarderna! Jag och Stefanie åt en het frukost på atlantis, Isabelle åter bakom disk.

Hem, Laga lasagne i stil med avancerat. såser hit och muskotnöt dit. tröttast i Sverige var jag.

Joahnnes ringer vill handla inför skogen, vilka ska med? han vet inte, vart ska vi handla, Han vet inte, Vad ska vi handla? han vet inte. gah! blev willys 6 pers +- några och mycket mat för billig peng.

nu snart sömn. mmm vacker sömn länge.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback