I like to!

åter till verkligheten, eller vad man nu ska kalla det tillstånd jag befinner mig i för tillfället. Trött och kliig i ena ögat.

Om jag vågar
aha
Skulle jag skulle jag göra slut på det hela direkt
Men jag står här
aha
Och ser alla andra fkänna disrespect

men i min depression
rullar vi runt bland mjuka piller
depression
jag säger att jag hatar mig
depression
aha!

Mina vänner
aha
Garva åt mig när jag försökte få fram
Vad jag känner
aha
Men jag fick bara fram:
jo tack, jag mår bra :):S

men i min depression
rullar vi runt bland mjuka piller
depression
jag säger att jag hatar mig
depression
aha!


Sådant ägnar jag mig åt när inte jag kan sova, tänker ut nya texter till freestylelåtar. Vad gör du?
När jag inte är litterärt produktiv i sömnlöshetens vindlande gång och förbättrar klassiska musikaliska skönstycken ägnar jag mig åt att förfina min retorik och utskällningsförmåga. Om jag fick skälla på exempelvis Geroge W, vad skulle jag säga då. Eller om jag fick skälla ut valfri människa utan att det koms ihåg, vem skulle jag skälla på, för vad, varför, och hur. Det håller igång en längre än man kan tro.
Det man inte orkar ta strid för i verkliga livet får man ägna nattliga tankeeskapader åt.

Snart är livet åter en malande rutin. Skola, träning, bio, fester och jobb. Bara bunkernfolket och Degerfors som saknas :* "Det fattas mig så det skär i bröstet!"

Imorgon ska min fadder dansa och sjunga Queen för mig :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

vad fint älskling!
melodifestivalen nästa?

Postat av: *Cissi*

Daaaaarling!
Jag saknar dej!

2006-09-13 @ 11:26:02
URL: http://cisspower.blogg.se
Postat av: Anonym

ha! sånt gör jag med, men jag tar det förstås en nivå högre och tänker ut olika sätt att mörda folk på - alternativt bara stympa dem lite.
single out the kids who are mean to me, get straight a:s but they still make fun,
i don't give a! i'll laugh last
sit in every night, do my homework so i'll be smart
girls all say i'm a little fucked
mommy i'm a good boy
MOMMY I'M A FUCKING SAVIOR
mommy i'm alive

mommy, can i go out and kill tonight?

2006-09-15 @ 18:16:11
Postat av: Jenny

Hej där. Kommer jag se dig den 28:e på ankan? The Liptones.. :)

2006-09-16 @ 15:14:58
URL: http://murvlan.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback