Jag hade en gång...

... en vän.
jag drömde att vi ehmm.. umgicks?
men det var för länge sen sååå länge seeeeeen
Svara mig duuuu
vart är min fritid nu???
Jag bara undrar
vart är min vän?

Jag vet att ni vill umgås. Det vill jag med.
se på film, äta pizza och fika bort timmar på Waynes.
eller bara läsa ikapp lite i kurslitteraturen.

Kanske bara prata med min familj lite.
eller bara titta på menlösa såpor på tv.

Men icke. imorgon ska jag göra stadens soptippar och mackar i letan efter material till vår flotte. SVIKflotten. den som passerar alla andra flottar och sänker dem i sitt kölvatten.
Hur skulle det inte kunna ske med en MrSVIK som leder vägen?

psst, de har börjat sända min favvosåpa på tv, eller två av dem, hem till gården och Doktorn kommer. Allt är som det var på mellanstadiet.

nu ska jag sova lite tror jag. det kommer en el-man hem till oss imorgon 08.20 och borrar i väggarna. TACK! precis vad man vill vakna till.

Jag hade en fin textrad jag skulle klippa in här från ngn låt. men jag minns inte låten eller texten, det får bli en annan gång.

Jag ringer er när jag lever igen och nollningen är över precis innan första tentastressen dödar mig!

Imorgon ska jag titta på Bodström. Han kommer till KAU. Det du Stefanie :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Christine

Arbetsvetenskap blev det för mig! Ha det bra! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback