Tentajuck

Efter varje läst kapitel belönas man med annan aktivitet.
Tenta imorgon 08.15 då
jag har inte läst klart, repeterat klart eller skrivit klart.
inte mitt fel.
Politiska ideologier i vår tid är nog den sämsta skit jag läst.
den innehåller sakfel.
många sakfel. bwah!
klart att fokus också rubbas när man "kommit över" Big Lebowski och Twin Peaks säs 1 på datorn.
jag vill inte och bryr mig inte om Hume.
Snart är det, för att göra saker värre, Tillbaka till Aidensfield och Hem till gården.
nej jag har inte tid att fika eller umgås, jag ska titta på brittiska såpor och plugga!

Skulle ju lagt upp lite bilds från lördage här, då jag var hemma hos Elin som fyllde 20. men kameran är "borta". Den är nog hos mamma eller på landet med syster.
Jag fick peta på hästen! Fick ta in hästen! sen kissade hästen och tuggade högt. Då åkte vi hem.
hejdå hästen, kristin, magnus och magnus!

På fredag då, sjunger Sara i Idol! RÖSTA GOD DAMN IT! >.<

nu har jag tagit nog med rast och belöning. åter till de dåliga böckerna. en timme kvar innan Aidensfield börjar. nu kör vi!

på onsdag fyller pappsi år, då ska jag spendera massa pengar på staden. jag har spanat in vinterjacka... vi får se vad som händer. present pappa alltid svårt, men jag tror jag har klurat ut en del förslag... mohahaha!

okej


sluta surfa nätet nu


läs boken gaybög!


LÄS!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Oskar

Säg mig, är inte Twin Peaks lika med själva essensen av bra?

2006-09-27 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback