Guldkorn

Det bästa från det mesta i helgens virrvarr ser ut som följer
47216-14747216-14647216-145

Det var kravallsittning på bunkern med SVIK. Det var hetast! Vi tappade bort Karin ett tag men jag räddade henne vid krpkyrkan innand et gick helt åt fanders! Vi lekte hela havet stormar, sjöng karaokee, åt mat, flummade runt och sjöng i en soffa. Very nice. längtar till sommaren och nollningen, jag kmr bli en grymm fadder. muhahaha!

47216-155
Vi förfestade lite hos Judit, very sweet. men se upp för den ondaste av alla mördabjörnar bakom Davids axel! När man minst anar det, då hugger den sina onda små tänder i ditt knäfett och bygger sig ett o där! Att ha en mördarbjörn i knäet, det gör ont.
47216-154
Jag skulle vilja anklaga Prego, Aussie och ett underbart humör för bilder som denna!
47216-153
Grata visar sin bästa sida och sitt sanna sinnelag som den diva och dramaqueen han är! Högfärdigheten pyste om honom när han bespottade allt och alla som torde andas samma luft som honom. Att de mindervärda aldrig lär sig! Att de ständigt skall komma krypandes med sitt lismande och kletande! Nej! ni är inte värda något, FATTA!
47216-152
booboobidoo! bensprattel på HÖG nivå!
47216-151

47216-15747216-156

Vi tog oss till ankan med bussen. där vi hittade de svikande pläparna Tove och Katrin. åka hem! pffft. jag har då aldrig hört på maken!
47216-159
Det kanske kan bli bevis i en kommande utredning av någon form, men hur kan man låta bli? Judit anketerade en tavla som nu mer pryder den undersköna väggen hos Oskar! Inspektion lär väl ske på en torsdag nära dig. mmm mowie på torsdag, ordningen är återställd.
47216-158
Vi åt lite kebab och falla fel, det satt ett gäng killar och skrattade vid ett bord, jag och Judit blev konspiratoriska och paranoida. De skrattade åt oss! jag fotade mot dem och skrek: Jag skall leta upp er i PUL (PersonUppgiftsLagen) som om det skulle betyda ngt vitkigt. men i stället för bevis mot lönnmördare, syfilissmittade och hånande idioter fick jag en mkt slugare sak att fastna på mitt minneskort: En man som spenderade sin kväll med att plocka bort skräp! Vilken slug man. han dök upp från tomma intet bara för att fastna på bild!
När jag kom hem skulle jag titta på Twin Peaks, igen, lade mig i sängen, igång med datorn, på med hörlurarna, vaknar 3 timmar senare... Hur kan man SOMNA under Twin Peaks? det är fan så låågt. jag är den sästa av dåliga människor. nu ska jag bestraffa mig med att läsa i min ekonomibok, ett kapitel låångt bak i boken som jag inte förstår något alls av. Då kommer jag att bli arg och frustrerad av att inte förstå. det är ett bra straff när man somnar sådär! pffft. I'm a bad girl.


puss

Kommentarer
Postat av: dgi

det var inte jag, det var sjukdomen!

Postat av: Gratan

men precis, äntligen någon som uppmärksammar mina fullkomligt överlägsna sidor. Jag förstår ju själv att det naturligtvis uppfattas som en ren provokation gentemot alla andra att kunna föra sig med sådan grace. Men jag slår mig in i alla sammanhang under mina falska flagg av ödmjukhet, varterfter jag avkläder mig allt detta vidriga. Nu är det för sent, jag har redan börjat klibba mig fast, börjar framstå som allt mer onåbar

2007-02-06 @ 16:01:57
Postat av: alicia

haha, jag är så glad att du kan se :)

vi tackar bloggsupporten med ett rungande sjungande hej!

puss!!!!

2007-02-06 @ 17:09:36
URL: http://aliis.blogg.se
Postat av: Cissiluskan

Guu va dålig ja e på att gå in och kolla vad du har för dej.... För att inte tala om att berätta vad jag själv gör.... Men ja tänkte de va dags nu.
Vi ses väl snart!? Puss

2007-02-08 @ 13:42:36
URL: http://cissipower.blogg.se
Postat av: melissa

Sången i soffan var grym!!! "Alla har vi skulder, alla har vi skulder...." I fucking rock!!!!

2007-02-10 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback