Paranoia

Jag vet inte vilka de är
Vad de gör här
Eller varför de är ute efter mig
Men nu är dom här
Dom vill ha mig
Ta mig bort härifrån
Läskigt
47216-163
Det började med skumma spår i trädgården
Var kommer de ifrån?
Vem lämnar sådana spår i min trädgård
Varför?

Men efter idogt spaningsarbete
väntans tid vid elementet
noteringar och tidsangivelser i ett block
så kom dom,
jag darrade som ett asplöv
min sista stund var kommen
jag stack darrande upp kameran och lyckades fånga dem på bild
muhahaha det räknade de inte med
jag är slugast
47216-16247216-161

Monster, visst, men nu är det jag som har övertaget, just det!
Vad ska ni göra nu era satans avskum? va?va?va?
Det räknade ni inte med.

men
jag vet det
du vet det
de kommer igen
de kan inte utrotas
men jag ska klara det här
jag lovar

...

Puss

Kommentarer
Postat av: dgi

påminner om en episod i stäppvargen, då harry och hermione bjuds med in av musikanten pablo i det där förryckta landet där stäppvargspersonligheter inte finns; han hamnar mitt i kriget mellan maskiner och mänskor, sen är den tråkigt sexistisk

2007-02-23 @ 14:08:08
Postat av: pontus

Jag kommer över någon dag och hjälper dig ATT FÖRSÅTSMINERA HELA JÄVLA GRÄSMATTAN. Jag har all nödvändig utrustning här i mitt gerillasortiment

2007-02-23 @ 14:14:07
Postat av: Anonym

SKydda PLäpis!

2007-02-24 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback