Ynk

Dags för lite gammal hederlig ynkedom.

Jag är förkyld.

Jag är döv pga förkylningen.

Jag kan inte sova

Jag känner ingen smak

Allt är jobbigt och gör ont

YYYYYYYYYYYYYYYYYYNK!

Färdig.

I fredags var jag på Rosenborg. Varför envisas jag? det suger alltid. Höjdpunkter: Chokladsvull hos Anna, prata i telefon med suspekt människa, undersöka björn med Oskar, Var han fast? var han slug? vad kom vi fram till? Något av vikt? nej. Hem till Pontus för mer svull, sen sov jag lite, sen gick jag hem och sov lite mer.

Dagen efter kvällen före var det spelkväll med Johannes aka johaneeeees aka lillebror aka Ful?Johannes och Rolf aka Folke och diverse övriga familjeslemhögar
Ljudnivån var inte av denna dag och skämten långt ner i källaren.  mkt läskigt och uttröttande.


Ska be till SJ också, att de har billiga sistaminuten till Västerås...
47216-160
Jag saknar dem! <3

Nu åter till TVsoffans ljuva famn för att förtränga allt som heter mikroekonomi och måsten.

Puss  

Kommentarer
Postat av: ALICIA AT WORK

POOR YOU. GET WELL.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback