Försnack innan helgens eskapader

Så göra man när man überleber en vecka med nationalekonomi. Det gick faktiskt ganska så bra, jag FÖRSTOD (!) en del av vad människan sade, fram tills sista 20 minuterna idag... delta q genom delta p genom q gånger d minus % av F som ger Ed och priselasticiteten för efterfrågan...
Right.... eller hur var det nu?
Och så en jävla massa apelsiner.
Pausade hos Daniela idag, Thomas igår. Jag saknar statsvetenskapen!!! snyft, ynk.
Men jag träffade Mörn idag när jag skulle träna :D Då blev jag glad igen, lite i alla fall.

I morgon är det fredag...

I'ts friday, I'm in love...

eller något.

Fest hos Johanna och Arda, nice. inflyttningsfester är alltid galna, gäller att statuera exempel.
Sen jobb, kanske utgång? fick money idag... mmm money....
Kapitalist, nu skall du dö!
hehe £$
Kan ju dom tro ^^

och ibland går det vilda rykten om dateingsaker på nätet, och ibland kanske det till och med låter lockande att kasta sig ut i, men det finns fortfarande en moralens väktare kvar, sedlighetsrotelns sista utpost som kan visa upp skräckexempel på internetdateing lika hiskeliga som cancerlungor efter cigg eller tandlossning efter coca colakonsumtion!
47216-128

DÄRFÖR gott folk är internet läskigt.

kanske gå med i morgon? Har lite dötid om kvällen. sugen, moetesplatsen, sprayande dater, snuska?

mohahaha, jag är ondskans allierade, dess förlängda idé, jag har tagit elelementet och ställt in det på mitt rum! Mamma och pappa kan frysa, Simonbrodern kan frysa, men jag, jag skall svettas under mitt duntäcke och ha elelementet på max, så maxat att de måste öppna alla reaktorer i Tjernobyl!

Bitter som jag är skall jag nu retirera för att försjunka i Anna Karenina och chokladkakor.

Eller twin peaks och chokladkakor

Eller hudlotion och chokladkakor

chokladkakor...

puss

Kommentarer
Postat av: det godas idé

oj. olika sorters (alla lika konstiga) skratt undslapp mig. kan ha nåt att göra med div behov och typ att jag bara MÅ tvätte håret! mmm mitt nta herbal essences-shampoo.. mglwrrr... säs snart! pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback