Till Pontus

som inte fick en ponny i år heller, som kunde springa fort som fan.

47216-107
 
http://www.snelhest.se

47216-108
Var nöjd nu!


Så inreder vi vårt dockskåp snarast. Där vi själva sätter spelreglerna för liv och död. Sorg och glädje och allt annat som är bekvämt att kunna regler efter eget huvud snarare än att bara drabbas av.

mmm. havre och klapp


Jag är fattig. Jag har tömt min myntburk. Jag tentapluggar. Jag är ingen snel hest. längtar till den 20:e. 17:e också, efter 19.00.

Nu ska jag köpa en PLÄP på ebay.
muhahaha

Hej då!


haha

puss

Kommentarer
Postat av: det godas idé

fnizz
hest mot folkgrupp är den roligaste!
jag läser själv "syndikalismen i svensk jordmån" just ut, skriven av gustav möller och av LO utgiven 1910. synnerligen underhållande att läsa denna ömsesidiga smutskastning! spec som man vet hur det slutade. ;)
waynes world har förresten kmt, tillsammans med evil dead, house of 1000 corpses och cry baby! jag tänkte mig filmkväll imöra eftersom richie boy flyttat in och medtagit jalla! jalla! och ondskan på tyska. kan bli underhållande. kan bli kladdkaka.
puss

Postat av: pontus

ja, nu är jag jättesupernöjd. tänk vilken fin hest. gillar i övrigt de där dockskåpsidéerna. kanske kan det ge lite känsla av semester från det övriga livet?

2007-01-11 @ 18:44:00
Postat av: Madeleine

ÅH
jag LÄNGTADE efter hest mot folkgrupp

2007-01-11 @ 20:18:58
URL: http://mads.blogg.se
Postat av: Madeleine

försökte för övrigt söka på dem häromkvällen... fick upp nån t-shirt shop - hahah. jag riktigt såg dig framför mig på nationalekonomin i en SNEL HEST tröja :D

2007-01-11 @ 20:20:21
URL: http://mads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback