Hyperstress

Sönderstressad.
men jävlar vad jag satte mikrotentan.
vad, säger jag bara, vad kan jag inte klara nu?

Sen har jag ju redan badat också.
i vänern
inte som i att jag badar 1 gång om året i badkar.
utan i freaking fucking vänern. bland isflak och lik.

Jag har trasslat ut min cykelkedja från min pedal
skruvmejseln är min vän
cykeln min antagonist/älskare

Fredag gäller hockey

Imorgon kommer Jens Holm <3

kanske lite överraskningssex ;)
eller en dikt från stegen som ligger bakom huset och väntar på att resas mot mitt fönster.

...och jag vill veta nu
hur det blir sen
så jag slipper överraskningar av det jobbiga slaget...

Puss


Kommentarer
Postat av: Cissiluskan

Darling, du borde vara här nu. Vi ringde dej igår och skulle tvångsa hit dej, men din mor mumlade nått om bio... Ska det vara på det viset, va? VA?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback