8 månader

Sedan jag.. ja. Pinsamt. Sorgligt. Men man är ju inte mer än student.
Inte till helgen, men nästa helg. då ska vi ta och nollställa mätaren igen.
Naja, Helgen då, veckorapporten.
fredag hemma hos Madde med Melissa.
De "släpade" med mig till Ankan
sen blev det bråk på torget.
och jag mindes en massa saker jag så bra hade förträngt.
förträngningen är effektiv...
till en viss nivå
men nu förtränger vi igen helt enkelt.
Vi kan kontra med att efter 3 dagars plugg, ingen sömn natten innan till trots, så klarade jag min tenta i makroekonomi!
21 poäng var gränsen, 21 poäng fick jag. marginalen på min sida!
Ny cykel har jag också.
en enhjuling som jag cyklar på samtidigt som jag lyfter hantlar. Med en propellerkeps och flames.
eller hur det nu var...
Men utfattig är jag.
sälja nakenbilder på blocket? jao.
47216-205
Madeleine och den "läskiga" spontantjejen på ankan.
47216-206
Melissa och jag. Jag är lömsk bakom en filt!
Sen igår då, lördag, drog jag och madde till Molkom för grill och Eurovision
UKRAINA! say no more.
47216-207
Josef är den givna grillmäsataren. Maten smakade bäst mmm goodiegood.
47216-209
Visså håller på länder i Eurovision song contest. Molle håller på Håkan och Josef <3 och mig och Madde
47216-208
Klad Matte
47216-210
Mini och Cissi! mysigast i Sverige. kissemissemeeeeoooow
I'm a cat, I'm a kittycat and I meowmeowmeow
47216-211
Sen då, drog jag till Lammberget.
Robin  masserar Erik. erooootiskt. ohyeah.
sen var det batterier
guturala läten
ut med packet!
god natt
image215
Gött i Pösen tänkte jag då lite för mig själv medan jag smekte Stefanies ben och insåg att god damn vad jag behöver klippa mig.
47216-213
Erik nöjd efter Robins behandling, eller kanske bara uttråkad, eller trött eller antastad eller en kombination.
47216-214
Stefanie var ju faktiskt med på festen på Lammberget. men hon ville inte bli snygg på bilden så vi tar en bild från en annan helg i en annan tid från en annan plats.

image216

Bjuder på den då gott folk.

Nu en ny vecka, med nya förhoppningar, drömmar, besvikelser, skratt, tårar, erfarenheter, irritationsmoment, seglatser och asgarv. Kanske kaffe? kanske kärlek? kanske död? kanske musik och dans? kanske frihet? kanske lugn? kanske passion? kanske trötthet? den som lever får se. nu ska jag retirera till mitt inre för att kontemplera mera.

och kom ihåg, när ni minst anar det, när ni äter en glass, går en sväng på stan, plockar lök på ICA, kliar er på magen eller kanske bara finns till, då hör ni ett läte i stil med iiiiiiiiiiiöööööhhhhaaaaghaa. och då, då...

Puss

Kommentarer
Postat av: DGI

åååå vad du är sööööt!! :D
ja, problemet med måndagar är att det innebär den längsta tiden ifrån helgen, förutom helgen som gått, och helgen som gått är ändå dåtid men man vill göra om det igen, igen, igen!
vi behöver en måndagstradition för att bryta tristessen. men regn, det är det inget fel på!
är jag en positiv person? JA! fy vad schizofrent, what's happening to me?? gött i pösen helt enkelt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback