Döden

Under den farliga och vilda helg som passerat har en rad event inträffat. både positiva och negativa. Vi kan väl börja från början med fredagen då jag skrev en tenta vi aldrig mer skall nämna. end of that. hysch! >.< men men. efter att ha inköpt valborgsbiljetter med Madde cyklade jag fort fort fort hem, packade och slängde mig på cykeln (:*) mot bussen för färd mot Örebro (jävulens bakgård). Bussen gick bra med sällskap av Sara. Örebro var jag tvungen att vänta på tåget mot Västerås. men det gick bra. För Daniel körde det så fint så. alla fick trängas inne på tåget, allt var dubbelbokat. men jag var slug som en räv och lömsk som en lemmel. Jag satte mig på golvet längst fram helt ensam. mellan dörren in till kupén och där man går ut. konduktören kom och tyckte synd om mig för att det var varmt, han satte igång en fläkt. alla svettades utom Susanna för hon är lömsk, slug och kan charma en konduktör.
Västerås var en partystad med fina människor i och ett lyckat koncept utan dess like.
Hemfärden gick väl ok den också. men vem vill hoppa av tåget på Örebro södra (hållplats med eget namn inom stationsområdet). skulle köpa kaffe och självklart sprang man på ÖSK på Donken. bwah!
hem, duscha, byta om, mot klara för banderollmålning och firandet av valsegern. gött i pösen dä då!
när jag och Lotta då va skulle liksom typ cykla hem från Håkans föräldrar typ. så liksom bara dooooog det. en kär vän som så länge varit mig trogen, om än lite envis, bångstyrig och galen, gav upp sitt liv. tog sig av daga. Cykeln rasade sönder och samman. tack! et tu, brute! så var det med det. jag är nu mera handikappad, strandsatt, fastlåst, handlingsförlamad och död jag med. TACK SÅ JÄVLA MYCKET CYKELHELVETE! Gud vad jag saknar min cykel :* SNYFT!
sen har min dator dött också. verkligen bara total-gett-upp-så-där-som-bara-min-dator-kan-göra. tack för det med. men vi har lyckats rädda korten.och dockumenten. och Twin Peaks. det är det som räknas.
lördagen var jag studentig och hoppade runt i min heta overall. vi var så fina vi studenter.  Vi samtalades i solen , åt hamburgare, tittade på såpabandy mm. Madde och jag ville inte gå till Arena så vi hamnade hos Pontus med Johannes och Wicky och Stefanie <3. sen blev allt som det blev och lite guitar hero II senare så...
1:a maj i solens tecken med mycket folk, banderoller, skrik och tal. Jag vågade hålla tal :D för en massa människor. Iiik! tal tal tal.
sen har jag nu i natt sovit i 12 timmar. Jag missade Kaurismäki :*:* fyfan för det. jävla trötthet.

bilder på allt galet kommer när jag åter har en dator värd ett namn! pfft.

puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

R.I.P
cykel
dator

2007-05-02 @ 10:13:45
Postat av: Wicky

Tänkte du på mig när du pratade om Björkis <3? Gick det bra? :)

Postat av: Anonym

Sov också 12 timmar inatt, behövligt. ÖSK mot SM-guld 2007 säger jag bara!

2007-05-02 @ 14:15:41
Postat av: kapten

Sanna mitt hjärta du glömde nämna den magiska siffran i din blogg. Jag är så nyfiken att jag nästan följer din cykel in i döden! tusen pussar

2007-05-02 @ 23:42:05
URL: http://lime.blogsome.com
Postat av: DGI

haha! själv lyckas jag bara charma servitörer - but boy, do they love me.

du är den lömskaste, slugaste och snyggaste person jag känner, allt i ett!

2007-05-05 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback