hehe

Jag hittade ett test hos David som visade hur manlig man var...
jag var jättemanlig.
tack för den liksom.
men benisn luktar gott
och jag tycker om fotboll.
både att titta på och delta i
och curling är lika mycket sport som schack och gubbandy/moderatbandy/golf
sen att min hårväxt kanske inte var den vildaste så jag inte rakar mig så ofta
eller att mitt bröst är hårbefriat
det drar självklart ner poängen
och att svett inte är det bästa som hänt mig
och att rosa är fint
och att saker kan vara gulliga/söta
det drar ju ner min poäng det också.


www.environstudios.com/quiz/manlighet.php

Din poäng: 144
Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man!
Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.

Totalt har 104623 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 112.945996578


Jag är manligare än snittet :) Sweet

det kommer en bildkavalkad snart också.

och nej Jessica. blanda inte ihop siffrorna nu! ^^
och ännu har jag inte vågat mig på att beräkna. det gör lite ont serru. men det kommer.

puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine!

Din poäng: 155
Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?

Totalt har 105223 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 112.863081266

2007-05-08 @ 11:29:03
Postat av: Jonas

Hmm, ni klår mig med hästlängder trots att rosa inte är min grej och bensin luktar gott.
Din poäng: 121

2007-05-11 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback