"Let us die young or let us live forever"

Uppopad Alphaville.
kulturrån
kulturmord
hur mycket kultur nu alphaville var innan är ju iofs... ja.

och ständigt detta regnande

regn.

ja.

hmmm...

en liten tanke så där en måndag
om hur mycket jag innerligt, sannerligen, djupt, verkligen, innerst inne, från djupet av mitt hjärta proklamerar mitt hat, förakt, avsky, vämjelse, avståndstagande, rädsla mm för måndagar.
varför hata måndagar?
"det är ju en ny start på något helt nytt, fyllt med nya möjligheter och fluff"
Fuck it.

Bitch Alert - Monday Lyrics


I could kill myself to this garage
I could fill myself with the scars
I could kill myself because it's monday
But I won't cuz your friends are smiling

No - bloody fucking monday!


Det var ju så mycket trevligare i onsdags, torsdags, fredags och lördags (inte natten då kanske, men allt annat).

måndagar.
regn på en måndag
precis vid den här tiden
och några timmar fram
det är då det är som värst.
allt känns så fruktansvärt mycket värre just nu än vad det gör annars.
det brukar vara uppförs
men nu är det fan blixtkalka, snökaos, sidvind och fan och hans moster samt en dvärg på axlarna.

vad är måndag egentligen?
är det verkligen måndagen jag hatar eller infinner sig bara den här känslan just nu i ngn form av cykel?
det kanske är en slump att just stackars måndag drabbas?
eller så är den förhäxad.
det tror jag nog mer på.

Kebab!

jag tror att lösningen ligger i botten på en kakförpackning!
aaah-kaka!

tååååta!

Puss


fuck

http://www.youtube.com/watch?v=Mh6yen4Il9Y&mode=related&search=

fan! iiiiiih. Sötast

nej. om man skulle titta klart på Italian Job?

puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tisdagar är värre. Mycket värre *shudder*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback