Oj då

Det är nu eller aldrig sade Susanna och hoppade i torgfontänen!
Bilder har utlovats och bilder skall det bli. Långt i från alla, men ett litet urval.
Som mästare och Gud har jag valt de bilder som framställer mig i god dager.
Och jag umgås inte med pack. så även mina vänner är snygga.
47216-195

En gång åkte ett gäng till Gotland. där hade de VSFfest och allt var fint. TILLS DOM FUCKING FREAKING INTE HAR TAXI PÅ GOTLAND! då får man gå hem. på en strandpromenad. när det blåser 28 m/s. iofs sjungandes MEN ÄNDÅ!!! sen var ju vissa individer puckade nog att sitta ute halva natten i snöblandat regn och prata. men men.
47216-19747216-196
Det var en bankett. Med mössor som ngn form av förföljelse. Servetter var mössor och Judit fick tag på en redig mössa. Sen var vi på studentfest delux i ett riktigt kårhus. Och hur den kvällen slutade/ höll på att sluta, det går vi inte in på... men om 20 minuter sover ngn med öronproppar och då finns det en toalett...

47216-198

Jag tog det säkra före det osäkra och flydde till Västerås fredagen där på. efter den där tentan vi inte skulle nämna.. >.< vi var på Konrad. det var poliser och en stång i bur. woha! Västerås är en vild stad. Stefanie ringde... Nu är det hon som får ta ansvar för vad hon har satt igång!
47216-20047216-199
Sen avr det metalclüb på K6 med karensdag som skulle beskådas. uppvärmning på arenas uteservering för att komma igång. hell yeah!
47216-201
Den obligatoriska K6bilden med tampong i näsan. det är då man vet att det är på väg åt rätt håll helt enkelt. BNP kanske inte är ett mått på lycka. men tampong i näsan är det.
47216-20347216-202
ibland kan känslan av att massmord inte är sådär genomdåligt som alla vill få det att verka smyga sig på. känslan kan även, av vissa förvirrade individer, kallas bakfylla. Något jag absolut inte sysslar med.
Sen kom det män i läderställ. sen hängde man på bergvik i massa timmar. sen kom man inte in på koriander. jävla ankanvakt. sen träffade man Alexander Bergström. och Pernilla. Jessica med <3 och en fuldans med ljud skapades. sen gick man låångt bort... Sen kom Kjell Lundell och sjöng lite.<3
47216-204

LÖV!!! (ja ä int' bitter) prrrrrrrrrrrr iiiiiiih love is in the air!

puss

Kommentarer
Postat av: judit

jäklar vad pepp Gotland var, lätt att det syns på bilderna!! och det citatet du inleder blogginlägget med är bara för jävla bra!

2007-05-10 @ 10:44:04
Postat av: DGI

herrejävlar! vilka tuttiga vänner jag har

jag kan inte annat än citera pontus, för det är varje dags sanning: "jag umgås bara med snygga människor!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback