Stuck in a moment - ETY!

47216-226
Ibland så går fotbollen åt helvete och Milan vinner mot Liverpool. Men, som tur är, har man tillgång till en egen privat manskör som kan sjunga beach boys på begäran utanför bunkern. ypperliga onsdag <3
bababa

47216-220
Sen kan man gå på stan i 7 timmar när man fått studiebidrag. Jag vääät att jag inte får mer pengar denna sommaren. Jag vät nästan att jag är arbetslös. Men spendera alla pengar på en gång, gör det bara. I shop, therefore I am!
om man sedan adderar lite galenskap, perversa kommentarer och tankar, förfest med snabbvisit från Håkan och Madde och en Judit i cocktailen så får man en lyckad kväll på ankan.
47216-223
Malin och Lisa hjälpte till lite de också.
47216-222
Melissa var på personalfest men de kom också till ankan. alla som räknas hänger på ankan! <3
de flesta i alla fall..
många av dem.
ok.
en godkänd andel av mina vänner hängde på ankan och drev upp stämningen.
en del hängde utanför, men de räknas också
fast bara lite.
47216-219
Jessica räknades. hon var där.
47216-221
Den brädade bruden! Hehe. Judit och jag analyserade folks livshistorier enbart utifrån lyteskomik, snedvridna tankar och ångest.
47216-224
Efter många om och män (hehe) blev det lördag på KRP med mängder av fester att besöka. inledde med Toruns inflyttningsfest med nostalgichocker till tusen och en skön stämning. sedan vidare till moster Eva(maddes moster) och hennes nobla kalas. penissugrör är bara en så stor stämningshöjare. hell yeah!
47216-225
Skulle ju till Odlingsberg och säga häddå Kat. med nope. de hade hamnat på nöjes så jag tog mig till Pontus. Inte illa substitut alls. En mycket fin kväll, natt och morgon blev det med telefonsamtal, dricka, mat i konstiga samansättningar (flatbröd, hahahaha) och galna blogginlägg. De sistnämnda har av sedlighetsroteln, moralensväktare, anständighetens beskyddare och det sunda förnuftet bortcensurerats. Bäst som skedde. Annars hade jag och pontus varit ett utrotat/utrotningshotat släkte.

Nu väntar en vecka med bil, plugg och diverse andra aktiviteter.

Veckans fråga doktorn:
Min kompis sjöng på en kärleksbalad från 80-talet ala elektro-pop(den värsta sorten). Nu kan jag inte få bort den från hjärnan och nynnar konstant på den och dess likar. Vad göra? skjuta bort hjärnan? Låta en mask krypa in i örat och äta upp den skadade hjärnvävnaden?
Jag börjar bli desperat och kan icke fokusera på studierna eller sömnen.
anonym tjej på 20 jordsnurrar
Svar:
Hej Anonym tjej på 20 jordsnurrar!
Förstår din vånda, smärta och ångest. att drabbas av detta kan vara oerhört frustrerande och smärtsamt. att du sökt hjälp tyder dock på ett litet framsteg och att du inser att kärleksbalader utgör ett stort hot gentemot hela samhällsgrunden och de moraliska grudvärderingarna. För att bli fri din smärta finns det dock ett smidigt sätt. Plugga in hörlurar i stereon, höj volymen till max, tryck in hörlurarna så långt i örongången så vaxet trycks ut och sen spelar du könsrock av hög kvalitet (den enda könsrocken som finns) tills du är botad och mår bättre.
Lycka till!


Puss

Kommentarer
Postat av: pontus

jag fattar inte var all chilisauce tagit vägen det var nog den äckligaste maten jag någonsin bjudit på fy helvete, men en höjdarefest var det obestridligen VI MÅSTE GÖRA OM

2007-05-29 @ 01:02:49
Postat av: melissa

Jag räknas (räkas om du skriver) mer än väl...man kan säga att jag kan representera ett helt land eller varför inte säga en hel värld. Det viktigaste är att ALLTID vara där jag är, det är då andra räknas :) Puss på dig kompis

Postat av: Jonas

mercor, ergo sum

2007-05-29 @ 22:38:23
URL: http://agnostisity.spaces.live.com
Postat av: laajm

Ge mig en siffra!
Folket kräver en siffra!

2007-06-04 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback