meow

Idag är det möten i ca 12 timmar i rad och föreläsning. imorgon blir allt betydligt mycket lugnare.
Presidievalet kommer att bli oerhört o-spännande, det är typ redan klart. En del bra, en hel del mycket sämre så ett spännande år har vi framför oss.

Just nu är jag dock lite frustrerad. Mitt element läcker vatten. Har jag hunnit ringa Wermlands Invest? nej. Det har jag inte. För om jag ringer kommer de att komma hit och jag har inte tid att vara hemma och vänta på dem. Så jag ringer imorgon. då har jag tid att släppa in dem och låta dem peta runt med mitt element. Men nu så vadar jag runt i vatten upp till knäna sjungandes "hej sa petronella i från plaskeby" Det prolar och plaskar, fiskar har byggt bo hos Lollipop. Kjell artificiell spelar febrilt för att Pläpis skall kunna navigera i dimman som svept in från de nordliga bankerna. Skeppshistorier dras och sjörövarjenny sätter skräck och glädje i oss alla. Nu ska jag dyka ner i vattnet och försöka leta upp min mobil.

argh!


Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

omg, parketten?

2008-04-24 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback