teratom

hehe
Degerfors förlorade hemmapremiären. sug
men det vägdes upp av liket i Arvika och den konstiga människan från kyrkan.

Även denna vecka en mötesvecka
skolvecka pga oförutsebara händelser

Madeleine på väg hem nu, så ordningen återställs.

men det är aldrig långt till helgen.
och helgen är min tid för då, då är det inte lika många möten.
Fast möten är iofs kul för det mesta.
men en liten hint av tristess, det vore faktiskt inte helt fel.
eller kanske inte tristess
det är lite bra att ha saker att göra 24/7
det blir mindre tid över till tankar då.
och till träning iofs vilket kan bli lite stressande efter som statsloppet närmar sig...
(vad har jag gett mig in på? när fick jag för mig att jag kunde springa en mil?)
högmod går före fall.... pfft

säng säng säng
sova sova sova


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback