räjny

ja, det pårlar och skvalar från himmeln idag
kul att jobba
igår klarnade det ju liksom upp på eftermiddagen
det kanske kunde ta och göra det idag också då.
bara två dagar kvar. ikväll och imorgon.

imorgon är det fäst.
jag har sett fram emot och planerat. ^^
jag ska klippa mig så kvällens dam inte behöver skämmas för sina vänner
jag må va ovårdad i mitt språk, men mitt hår skall jag nog kunna få fason på!

jag är trött
jag var uppe tidigt för att fixa saker.
jag har nu fixat saker
det är en så fin känsla som sprider sig när man har fixat saker som har legat och släpat ett tag och bara gett en dåligt samvete. det tar inte lång tid att fixa det, men det blir bara inte gjort. men nu är nästan allt gjort.

hehe jag har en lömsk present på g. hoppas bara allt klaffar så den kan överlämnas imorgon >.<

mitt ljus i mörkret: nya IKEAkatalogen. prrr. need. all....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback