Gäddan

Jag är räddad, jag har internet. dock kan bara en köra internet i taget, men ändå.
utan tv utan internet, what göra? what göra?
Mailboxen är överfull
men jag har internet!
Tv kvar nu. måste ha tv
jag lever för tv, tittar hysteriskt mycket på tv.
i dagarna har jag tittat på Simpsons på datorn. hela säs. 10 i ett svep
på en dator som hackar för att uppspelningen är konstigt
men nu, ah, internet
allt annat fungerar fint också
kollektivet är kul med katter och folk över allt hela tiden
fast jag har hunnit vara ensam här också. svårt att tro men ibland är de alla borta när jag är hemma.

sen har vi hunnit med kravallsittning i fin stil, jag har ont och kläderna luktar mat
Leprechaun och Ankan igår med Isabell, Tove, Judit och Johan samt en massa rallyfolk
har även rallyfolk boendes här i kollektivet. trevliga!
ikväll är det ankan igen, David ska spela. ANKAN!

Nu måste duscha. är lortig


puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

att ha en kompis utan nät är som att vara ensam i stan på semestern. jag får deja vu. så helt egoistiskt vill jag hälsa dig välkommen åter ;D

ANKAN THATS THE WAY AHA, ANKAN AHA AHA truddelutt...

2008-02-09 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback