God natt

Nu är det dags för mig att lägga mig i min säng och sova min sista natt på en överskådlig framtid på Pakrgatan 33. en epok går i graven. Här har jag sovit i nästan 21 år men imorgon är det ett nytt rum, ny bostadsform, nya matvanor, eller ja, åter till gamla matvanor. Sista för väldigt mycket faktiskt. Hoppas att lämna mycket bagage och bara ta med det viktigaste av mig själv och mitt liv.
En hel del kvar att packa (skor och kläder)
kolla tvättmaskinen
kolla källare, vind, vardagsrum
tur att det aldrig kommer att vara långt hem.

godnatt min sista natt

puss

Kommentarer
Postat av: tove

hur har du det?

Postat av: Isabelle

Yeeeey lycka till med allt daoling! det är helt undeerbart första ggn man flyttar:D pussarrr

2008-02-07 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback