Önskelista

Snart är det dags för inflyttningsfest i kollektivet.
Självklart finns en önskelista över inflyttningspresenter
den lyder som följer:
  • TV (kommer iofs snart en stor en från Skaunelandet)
  • Sängramen (den borde komma in snart på IKEA, men de jävlarna kan man ju inte lita på)
  • Ny dator/ extern hårddisk
  • MC-kort och MC samt skinnställ <3 prrrrrr
  • 20000:- (så jag slipper jobba i sommar och kan jobba på mitt navelludd)
  • En enhörning
  • anti-katthårs-maskin (det är katthår här, det är katthår där. Utekatter som flyttar in mitt i vintern fäller vansigt)
  • Ngn som kan norska och har lust att översätta min kurslitteratur
  • Personal shoper (jag kan inte handla mat när jag är ensam. Jag får panik och kommer ifrån affären med tuggummi och spiskummin mer eller mindre)
  • VIP på Ankan (varför jag inte har fått det kan jag verkligen inte förstå)
  • B-uppsats ämne till statsen
  • Alla andra små prytlar i rosa, rött, svart med döskallar pin-upor, fluff und so weiter som jag vet finns runt om kring men som man bara inte tar sig råd att köpa men älskar i hemlighet och stönar till vid när man passerar dem på stan.
Det var väl ungefär allt jag kan komma på just nu när jag egentligen borde läsa om "Moderna Kommuner"
Alternativt en tidsmaskin så jag kan spola fram till på onsadag när vi ska till Arvika och sen hoppa lite fort till efter tentan så all stress släpper. Alternatvit hoppa tillbaka till i lördags som var en mycket fin dag/kväll/natt. Eller söndagen som var dekadentast i världshistorien, men varför gå upp ur sängen när man har det bra där man ligger? Och varför äta annat är pizza hos Madeleine med Judit? Eller tills Håkan kommer hem från böljan blå med skatten. Bara inte måndagseftermiddag med alldeles för mycket kurslitteratur.


Puss

Kommentarer
Postat av: lime

Inflyttningsfest? Jag vill med komma...

2008-02-25 @ 17:09:25
Postat av: Valdemar

En sån där anti-katthårsmaskin skulle jag också behöva... Fridas katt hårar av sig något rent otroligt.

Jag kanske borde flytta bara för att få lite inflyttningspresenter.

Postat av: Call me Aldona Morgenrot

Fridas katt är en bitch också! Om en katt kan vara det... well, she is.

Du ska få dirty deeds done dirt cheap i stay-ups på lör så får vi väl se vad som kan skrapas fram i rosa fluff- och dödskalleväg.

2008-02-28 @ 19:15:51
URL: http://zombiedance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback