Ujuj

ujuj
Här tågar livet på i full fart mot evigheten
hinner inte riktigt landa mellan alla olika saker jag håller på med
men "man måste vara om sig och kring sig för att få något på sig och i sig"
Inser som alltid alldeles för sent att det snart är tenta
hur man nu ska kunna ha en salstenta på organisationsteorier.. men men.
Vill åka till typ IKEA och inreda vardagsrummet istället
det vore mycket trevligare
men nej nej
plugga, städa, laga mat, gå på 4525 möten och strukturera mera.
ringa samtal, hinna med allt
inte glömma något
det tar sin lilla tid men ännu fungerar minnet, det dröjer bara lite
men jag kom på mitt skvaller till Madde, det måste räknas lite i alla fall
Någon gång i framtiden skall jag skap mig en vardag med rutiner
fast inte idag, och nog inte i morgon heller...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback