Kläb

Nu är teatern slut för den här gången
tack för alla blommor och klubbor
och alla som kom och tittade.
Jag blev klad hest
Det var roligt att spela teater. trots att det upptog oerhört mycket tid.
Tid är ju som alltid en bristvara i mitt liv
jobb
skola
möten
andas

typ så

I måndags var första gången sen... ja vem vet när, som jag kunde titta på tv en hel kväll. ^^
Jag var imponerad och det kändes som om något var fel
ungefär som första dagen på sommarlovet när man cyklade iväg utan ryggsäck
och man trodde att man glömt något, man visste bara inte vad.

nu är det snart påsket
mormor och morfar har anlänt
äggen är nära
och laxen
Torsdag är det party hos Madde och Håkan med Ankan på schemat
det var lääänge sen nu så det ska bli så fint.
spec. med mina nya skor :)

(Erik är uppsatt på svarta listan)

Sen ska jag vinka till påven
och klappa på Rom

Sen fylla år

sen kårval

sen kanske andas igen
att schemalägga sina andetag underlättar
de glöms gärna bort annars.

men kärleken övervinner allt, även svavelrök och karbol


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback