kwäk

Det är sol.
Det är saker ivägen för balkongen.
att ta sig ut kan närmast liknas vid att bestiga ett berg, korsa en öken, simma i en djuphavsgrav, rida över steppen, korsa sibirien i bikini und so weiter.
men skamm den som ger sig.

Det är lortigt på mitt rum.
det yr, dammar, hårar och ligger i vägen.
Mitt element läcker fortfarande.

"vårt palats är ett fullkomligt kaos"

Metodtenta på måndag. jag har inte läst än. men då är det ju tur att man vaknar vid 8 på morgonen så man har hela dagen på sig... om man inte somnade klockan 03.00 och därför är cp-trött... bwah

Min cykel har punktering... det fick den igår när jag skulle cykla till en fest på Nolgård... Jag hatar punktering. jag är fången på mina rum i mina plikter. god damn it  >.<

Man kanske borde tvätta inför SFS-fum i Göteborg till helgen...
eller sortera sina möteshandlingar.
packa.
skriva uppsats
men varför då?
Solen skiner ju

Puss

Kommentarer
Postat av: Katrin

oj, cyckla till en fest på Nolgård? Det låter vääldigt hurtigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback