sekn hälg

torsdag. börjar. skit. bageriet/konditoriet Lundbergs kan inte ta en muntlig instruktion, för dem betyder 15 tårtor tills på torsdag tydligen nästa torsdag, det gör det inte för ngn annan... men men iq under 80 där tydligen. vilket i sin tur ledde till panikkörning till universitetet där tårtor, 5 vita, 5 oranga och 5 gröna(?) delades ut. mkt fint och klada studenter åt tårta. sen panikkörning till nöjes med erik och stefan för ballongpumpning, flagghängning mm vilket ledde till blodförluster, men men, lite spill får man räkna med. hem, byta om och iväg till Madeleine och Håkan, champagnen flödade, snackset satt där det skulle och australiensaren var färgglad. vingel mot nöjes och katastrof!!! wtf vart är allt folk? inte på nöjes. jag ägnade mig åt att kompensationshandla i baren, 2 för 1, vilket ju ledde till succé! jag skrattade åt madde på burgerking, stefan var tydligen där( jag minns nada) Adrian fick typ bära hem mig, jag försökte prata men marina hade bara hört fbsjk sgjlfakhgbws jnsgjgaägjs typ. apstadie is the shit! hej då torsdag
fredag fin. mat, shoping, häng, men ujujuj. det var typ jobbigast jag någonsin gjort, att gå, att andas, att tänka. men alla hittade ngt, Madde jeans, judit klänning och jag färg :) fredag i horisontalläge med Ocean's eleven.
lördag fin. skulle plugga och sova, vaknar 06.45 katt. matad. katt. why? katt fått mat. varför inte katt tyst? katt. tyst! nej. katt dö. ge upp. jag blev besegrad av katt. pinsamt. men jag sov typ resten av dagen, skulle plugga men icke. soooova. men kväll fin. party gäddan med sanna, adrian, marina, schlager, judit, erik, pontus, tove, molle, oskar, göte ja typ nästan alla. Madde middag halsband håkan. ankan, hårt. luftgura och bordpiano. tove, band? tror de övriga skämdes. men de köpte mer drinkar så gick det bra sen. ja. bra. finast. prrr.

het helg. improduktiv som fan om man ser till uppsats. men uppsatser kommer och går, snefylla på nöjes består.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback