SFS i Götet

Nu är man då alltså i Götet och lurkar i Plenum och så här intressant är Lars Leijonborgs tal...
Eller intressant är det väl men fyllt av så mycket bullshit att jag för mitt blodtrycks och min mentala hälsas skull väljer att fokusera på annat.
Det här är en tillställning som får blodet att rusa fram i mina ådror. Över allt pågår det kuckelimuck på hög nivå, and I love it. Ett tag var det på väg att bli mygel av det hela. Det gillar vi icke! men kuckelimuck är trävligt och mycket spännande. Stefan kanske tror att han är nervös... pfft. nu är det ca 1 timme kvar tills valet är över. vi får ses på andra sidan...

Lovande är att det kanske, om vi har tur, får komma till Liseberg ikväll. Inte för karuseller men för stämningen och att det inte är Götet utan det. Jag vill mest shopa iofs. Närheten till både Shock och Barbarella är frustrerande. så nära men så långt borta. Vi är ju bara nio stycken från Karlstad med och sju måste ständigt vara närvarande i Plenum vilket föranleder en viss extrem arbetsbelastning... Sömn är överskattat.

Åter till mötet och kaoset. ses på andra sidan.

Puss

Kommentarer
Postat av: mel

Pleeeeennnnnuuuum :) Välkommen tillbaka KAKA kompis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback